بوســــــــه...

آخــــــــــــــــــــــر زندگــــــــــــی

خدایا اهل معامله هستی؟ . من جهنم را ندیده با زندگیم عوض میکنم . . . تو که زندکی مرا دیده ای ! نترس"ضرر"نمیکنی

بوســــــــه...

ابرها به آسمان تکیه می کنند

درختان به زمین

و انسان ها به مهربانی هم

سرزمین مهربانی  من. . .

بانوی خوبم

از اینکه "هـــــســـــتـــــی"

بـــــــــیــــــــــــ نـــــهــــــایـــــــتـــــ مـــــمـــــنـــــونـــــم

 

 

چیزی به اتمام سالی که باهم آغازش کردیم نمانده...

شوری در دلم میگوید

دارد نزدیک میشود آن روزی که

من بهانه میگیرم و تو دهانم را

با یک “بــــــــوســــه” می بندی . . .



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت23:11---25 اسفند 1392
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم دمت گرم یه سری هم ب وب من بزن دوس دارم نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی ی خبر بده در خدمتم!
فدات


شیما
ساعت23:06---25 اسفند 1392
عالی بود!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ حك شده در یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:,ساعت 22:32 توسط Alone |