مهربونم...

آخــــــــــــــــــــــر زندگــــــــــــی

خدایا اهل معامله هستی؟ . من جهنم را ندیده با زندگیم عوض میکنم . . . تو که زندکی مرا دیده ای ! نترس"ضرر"نمیکنی

مهربونم...

به هیـــــچ روزی پـس‌اتـــ نـمـیـدهـمـــ !
به هیـــــچ سـاعـتـی
به هیـــــچ دقـیـقـه‌ای
به هیــــچ، هیچــــــــــی!
سـخـتـــ چـسـبـیـده‌امـــ
تـمـامـتـــ را ...!

 

 

 

 

این را به تو بگویم مهربونم:

دوستت دارم هایت را دوست دارم

 

میدانی؟

وقتی دلگیرم . دلخوشم به حضور گرمت

به نفسهای گرمت

و

به دستهای گرمت



نظرات شما عزیزان:

silvana
ساعت20:08---23 بهمن 1392
عاشقتمممم اخهههه خیلی دوست دارم.مرسی خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ حك شده در چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:,ساعت 19:49 توسط Alone |